sociala medier..

Herregud vad jag är trött på alla som skriver snuskiga saker bara för att få uppmärksamhet på facebook.
Vet inte om det är bara dem jag har som vänner som gör det eller om det är så överhuvudtaget?
Det är inte moget alls...
Och så har jag börjat tröttna på alla "1 like=1 slap" bilderna på facebook också.
Och så såg jag att det började finnas på youtube också... *suck*
Och sådana bilder som "Like if you love your mum, keep on scrolling if you don't" och "Like in 3 sec if you are against child abuse".
Javisst, jag har gillat sådanna förut, men nu har det blivit för mycket sådanna bilder på facebook så det blir för mycket.
jepp, det var det jag vill säga.
Ska nu åka o plocka hallon , mums! ♥
Hejdå. ♥

Kommentarer
Zuzia säger:

Håller med!

2012-09-04 | 17:05:28
Bloggadress: http://zuziacookie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback