Kallelse till sjukhuset! :(

Jepp, jag ska iväg till bar och ungdomsmottagningen i stan den 10:de juli. Och nästa vecka så ska jag till hälsocentralen och ta urin och blodprover, usch!
Men man får en gratis bussbiljett till Östersund i alla fall, men jag tror inte att vi kommer använda den eftersom det är nog bara en biljett och hela familjen ska dit. Det som gör mig lite orolig är att dem måste ju kallat dit mig för att de hittade något på proverna (läs mer om det här). Inte alls kul!
Förhoppningsvis så var det bara något virus som är borta nu. Jag hostar ju mycket mindre också...
Vill inte börja äta medecin!
Tänk om det är något och jag blir tvungen att stanna där?
Bäst att jag tar med mig laptopen, kameran och andra viktiga saker.
Kanske inte kläder då men ja, jag vet inte.
Men jag tror och hoppas att det inte är något, särskillt för att mina kusin, Juho och min faster, Tuija, kommer i mitten av juli (alltså kanske dem kommer just den dagen?)
Jag vet inte vilken dag dem kommer, det måste jag verkligen försöka få reda på !
  
Jag får väl hoppas att jag inte behöver stanna på sjukhuset och att dem inte kommer den 10:de (eller tidigare).
Hejdå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback