jajagvetinte.

Pirkko, du hade rätt.
Bara en dag efter du sa det där om Emma så blev hon sjukt sur på mig.
Orkar inte ta upp varför här, men jag ska förfan inte prata med henne på ett tag.
Och istället fundera om jag ska ha henne som en kompis eller inte.
Men hon är ändå den ända här som jag kan prata med om saker, för jag har ingen annan här att prata om saker.
Du finns inte här.
Så nu får väl jag bli något halvt emo och bara lyssna på hög musik i mina hörlurar på skolan och det vill jag inte...
Hoppas någon ny börjar på skolan till hösten så att jag kan bli dens vän.
Och hoppas inte den blir vän med Emma för då kan den försöka få ihop oss som vänner igen.
alltså, om jag slutar vara vän med henne så har jag två, tre vänner kvar.
Frida och Zuzann och kanske Sofia.
Men jag litar inte så mycket på dem.
inte som jag gjorde på Emma...
Jag vill samtidigt som jag inte vill vara vän med Emma men jag vill inte bråka med henne.
Så just nu är musik min ända vän som jag kan bara lyssna på, musik bråkar inte med någon.
Musiken finns där.
Alltid.
För jag vet ju att du inte kan va där hela tiden, hur mycket du än vill.
hejdå, hoppas bröllopet i alla fall gick bra.
puss ♥

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu