kärlek...!

 Varför kan jag inte glömma? Varför kan jag inte förstå? Varför är allt så svårt? Tre frågor som jag absolut inte kan svara på tyvär...
Jag vet mycket väl att jag tjatar men det är för att jag absolut inte kan glömma honom... Han kollar på mig med dom där snälla ögonen så att jag bara vill gå fram och krama honom, jag vill vara där när han skrattar och gråter, varför?
För att han är den underbaraste pojken jag någonsin träffat, för att han är så positiv och rolig och snygg och snäll, så det finns inte!
herregud! det gkänns som om jag fattar mitt livs största beslut, antingen chansar jag och får reda på vad han känner. Antingen blir jag evigt lycklig eller så kommer jag gråta över honom och må skit, fler valmöjligheter finns inte på kartan.
 
så jag behöver dig oavsett vad som händer gumman! ^^
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu