Ett nytt inlägg!

Hej allihopa!
"Att våga är att tappa fotsästet för en stund, men att inte våga är att förlora sig själv."
Var och åt hemma hos min storasyster och såg det ordspråket tyckte att det var fint och att det stämmer så bra! gillar sånna "citat" eller hur man nu säger...
Det har inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Varit på skolan och lärt mig nya mattetal och annat nödvändigt. I helgen kommer det inte hända så mycket kanske åka lite skidor (låter som om jag är väldigt sportig men har inge vidare kondis), inte äta godis, sova och äta god mat (förhoppnings vis). Jag har sett filmer som jag har lovat se med min bästis och det är dom här:
-Real steal 
-i am ledgend
-bad boys 1 och 2
-tomorrow when the war began
-i'm number four
-gullivar's travels
och säkert många fler... hoppas ni hare bra! ;)
seeya later alligator!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu