Bada-sola-bada-sola-bada-sola-sommar!

är precis vad jag tänker göra i sommar! :D
hur ska jag göra i sommar? jag har lovat att äta upp mig lite... men ändrade planer!
jag ska äta nyttigt och träna med dig!!! ;)
jag har inte så bra kondis, men jag försöker cykla varge dag med rambo till det gula huset uti korsningen och det är ungefär 7 km fram och tillbaks. men det har it blivit av på ett tag pga vädret... än en gång tråkväder!!!

jag har jättemånga tankar om fotograferingen i sommar, VI MÅSTE TA MÅNGA BILDER! x)




massor-massor av ideer bara så du vet, se upp beach 2012 here WE come!!! <3
saknar dig mestigast! :) haha

ojoj pojk-probs igen...
seeya later alligator! ;)


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu