Hej hopp! x)

Hej gumman! <3
det känns som min födelsedag idag, för jag har fått tre presenter sammanlagt!
först ett par örhängen, ett halsband och en lakrisal (som jag nästan har ätit upp... förlåt! :( )
men blev iaf jätteglad!

det är bara 5 dagar kvar till sommarlov... längtar så in i helvete tills jag får träffa dig. Jag vet man får it svära men nu skiter jag i det för jag vill utrycka mig ordentligt!

jag ska ta moppekortet ändå, för det gick tydligen inte att avboka så jag gör det ändå! Min lilla moppe går 40km/h! fast jag får ju inte köra mer än 25km/h, Men iaf!

jag vill nästan spara ut mitt hår så jag kan klippa sån här frisyr!:




är det bara jag som tycker Bella Thorne är skit-söt? (!)

jag har fler ideér till i sommar! vi ska vara duktiga medborgare och handla på kupan och partilagret! och sen gör vi om dom!!!!

det finns bloggar och sånt som visar hur man kan göra om plagg och skor:



http://www.enlagomdosgront.se/2012/02/24/gor-om-gamla-klader-till-nya/

tex om man köper ett par jeans som sitter pefra men som inte ser så bra ut kan man använda sandpapper på så blir dom snygga och sköna!!!
jag låg och tänkte igårkväll och kom på den här brillianta ideén!
mycket kläder för pengarna och så kan man köpa andra saker av resten av pengarna!
S-A-K-N-A-R  D-I-G  S-Å  D-E-T  G-Ö-R  O-N-T!!!!! <3

Jag har kommit på nya smeknamn till mig själv, hehe ;P
vad sägs om opi, pitchie eller opi-loopi?
haha! kanske fantasilöst men seriöst ingen kallar mig ändå pirren så jag vill byta. för pirren låter som pierré!
vill inte!

jag ska ta och sommarjobba hos kattis i sommar som barn vakt men ska förhandla om att jag ska kunna vara "ledig" så det it blir som förra sommaren! också ska jag säga att jag vill ha 10kr i timmen!
blir bra va? ;)

allt för nu seeya later alligator! :* <3


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu