motiverad!

Den här bloggen har nästan blivit din, hehe ! ♥
Alltså, jag vill jätte gärna prata med dig! :(
Jag hade tänkt så här:
Jag ska gå ner i vikt i sommar, 10 kg hade jag tänkt (1 kg per vecka) vilket betyder att vi får skippa glass och sånt och köpa salad, hehe! Eller jag iaf, men du kan ju gärna äta salad med så jag inte stirrar på dig medans du äter ben & jerry's, key?
I fall om det går av sommaren då, vi kan ju inte vara säkra förrens:
  • duvetvem sagt ja.
  • vi fixat transport sätt
  • förhoppningsvis ja till att vi är både här och där
  • inget dumt kommer imellan
Vill inte låta negativ man ja...
När vi pratar med varandra nästa gång så tar vi upp de punkterna huh?
Nu igen till min plan, 10 kg.
Jo, jag vill göra det under sommaren för en sånn där wow effekt på klasskamraterna och vem-är-hon effekt. Och så kan jag fokusera på det och följa min gamla veckoplan (simning måndag osv) utan att tänka på läxor. Hos dig gäller cykeln då, och stranden fast ingen bikini för det här fläskberget! Men ja, cykla till stan och kanske skaffa sommarjobb som att dela ut tidningr eller nå så vi får både pengar och motion?
Jag gick ner 3 kg om jag minns rätt förra gången, även för all glass osv! så då blir det jätte enkelt med mitt mål! Fast jag gick nog upp de där 3 kg när jag kom hem igen, men det ska inte ske igen!!
Jag är peppad och motiverad men vad kan jag göra nu? Fortfarande lite sjuk och har läxor.
Visste du att 5 kg är samma sak som en storlek? Så 10 kg är två storlekar, vilket är mycket. Från 38-40 till 36-38 är mycket!
Vad tycker du?
Pussssssssssss och krammmmmmmmmmmmmmmm! ♥ :*

Kommentarer
Postat av: Pirren

OFC!!! ;D

vi kommer klara det!!!

2012-06-05 @ 14:38:46
Postat av: Emma

Då kommer vi kunna låna kläder av varandra :D Samma storlek.

Är jätte stolt att du försöker

2012-06-07 @ 10:58:15

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu