jaah......

blir så satans less på att få veta allt i efterhand... SOM ALLTID!
en bild på den lille fule stackarn:



precis så här ser den ut. så nu vet alla vad dom aldrig ska skaffa även om den är skitsöt... den enda skillnaden är att jag inte har den där hållaren där bak som man kan sätta en "farvarings-grej" på.

så då blir det en cykel-sommar för nu när jag har tusen spänn så kan jag inte ta några lektioner, för nu kostar det tvåtusen spänn helt-jävla-(typiskt)-plötsligt!
så Lao de blir en hälsosam sommar.

förlåta att jag deppar ner alla igen!
så köp inte någon hjälm gumman...

puss o kram!

krya på dig! <3

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu