nana

Lyssnade på sången om och om igen, haha! ♥
Du får fyfan ringa mig när du ser det här!
Saknar dig och det känns igen, som det alltid gör, som om jag inte har någon vän här.
Och med det, ingen att prata med och ingen att lita på.
HÄR.
härhärhär.
Inte där, hos dig, eller jag i piteå, där du är.
Vet du?
Jag har börjat äta salad!
Ja, oc jag gillar det!
Det är jättegott!
Och så har jag nydligen slutat äta bröd(förutom om det är med i en maträtt(hamburgare,taco osv) och slutat, eller jag minskat väldigt mycket med ris , pasta och potatis(förutom i skolan, blir svårt annars för jag gillar inte all mat där).
Annars har det inte hänt något, av det jag minns.
ringringring!
Visste du att jag vill pierca mig i läppen?
inte näsan, läppen!
På sidan av läppen så här:
96123773267019943_ykrfop64_f_largeTumblr_m1v1xyvgj41qc3m8wo1_500_large
Det var väl allt, puss!

Kommentarer
Postat av: Pirren

ÅÅÅÅÅH VA JAG SAKNAR DIG FYFAAAAN!!!!!! om jag kunde så skulle jag, men jag kan inte... damn!

saknar dig iaf1 <3 xxx

2012-05-15 @ 14:58:59

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu