14/9

Jag var hög på livet ända tills jag läste en viss sak...
fan vad deppad jag blir av all jävla skit man måste ta dag ut och dag in och sen veta att man håller på att förlora en värdefull person i sitt liv.
 
jag har träffat två nya vänner som är shyssta och roliga, jag har seriöst aldrig skrattat så mycket på väldigt länge. jag har märkt att jag bara skrattar tyst nu för tiden, vågar liksom inte ta för stor plats.
men sen i torsdag har jag skrattat öppet och haft roligt, för första gången på en evighet känns det som. jag började nästan tvivla på att det finns så snälla människor, men så fick dom mig att skratta och jag kunde inte sluta.
 
tack jag behövde verkligen er! :)
 
Hemingway
 
so true buddie!
 
CROCHET PATTERN - Sand Light Gloves - long lace dusty beige hand warmers PDF-great for those cold bldgs so many work  at.
 
Damn, hottie!
 
 
 

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu