det här är till dig! <3

saknar dig! utan dig finns det inget jag, utan ett du! 

                                              Green Fairy

                                            Pinnwand-Fotos


                                            Smrklja, naj najstniški portal

                                            Pinger - świetni ludzie

                                          ღ The CràZy Teenàger'S Life ღ
                                         Pinnwand-Fotos

                                          ღ The CràZy Teenàger'S Life ღ
           
                                          لآتخليني أخربهآ

<3 u!!!

Kommentarer
Postat av: Lau

Du är min, det spelar ingen roll om mr het inte är din för du är ju redan upptagen :* ♥

Åh gud, faen jag tar nog nästan också livet av mig isf.

Seriöst, eller annars rymmer vi, eller hur? ♥

Om vi bara får vara med varandra i en dag så tar vi pengar och kläder o mat + annat skit man behöver och rymmer med din gula moppe ♥

Du är mitt liv, eller ja du är den som gör att jag inte gett upp och de är i princip samma sak! ♥

2012-04-28 @ 19:39:00
URL: http://undermyrainbow.blogg.se/

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu