Flum

Lite flum jag och Pirkko "höll på med" när vi snackade i telefonen:

P står för Pirkko och L för Laura.
P:Nu pratar vi om bananer, nej äpplen!
L:Vad har du imot bananer?
Hahaha xD
Och sen utvecklade vi den med två olika verisioner:
P:Nu pratar vi om bananer, nej äpplen!
L:Vad har du imot bananer?
P: bananflugor
eller...
P:Nu pratar vi om bananer, nej äpplen!
L:Vad har du imot bananer?
P:Jag e lebb.
Alltså Pirkko är inte lebb men ni fattar...
Och vi hittade på dem tillsammans(kinda)
Ni kanske tycker det är supertråkigt men det betyder bara att ni har dålig humor ;)
JK(just kidding) då har ni olik humor än oss bara :)
Vilket är synd för vår humor äger!! ;D
(not) JK
Btw Glad Alla Hjärtans Dag och Vändag (som det är i Finland) <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Pirren

haha! xD jag har kommit på ett nytt skämt;

-kypar'n det är en fluga i min soppa!

kyparen går fram och kollar och säger:

-det blir fem kronor extra.



hihi saknar dig ring när du ser det här! <3

2012-02-15 @ 19:04:18

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu