Mina tankar just nu...

jag är helt tom just nu... känns som om jag existerar men har ingen existeranderätt. fick veta igår att jag aldrig kommer få se min enda vän, för mitt "beteende". kastade runt saker men sen la jag mig ner och grät tills jag somnade, och passande nog drömde jag mardrömmar.
jag höll på att göra illa mig själv men kom att tänka på hur illa det måste se ut i andras ögon och kände sorgen ta tag om mitt hjärta och bryta lös en bit till av det sisat hoppet jag försöker hålla uppe. jag bryts ner psykiskt och det är inget jag kan göra något åt, jag är fast bakom fyra väggar och har ingen annan stans att ta vägen än till skolan.  
hon får mig att må skit och hennes sätt att säga det är att om jag är uppe 20 min för länge så kan hon inte ha något förtoende för mig eller låta mig prata med mitt enda stöd och bästa vän i livet.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu