sååå myche snö!

tja tja bloggen! xD
(haha lovade skriva de till en människa...)
Vi hade snörugby och herren-på-teppan idag på elevens val, och då är det blandade klasser så vi var en grupp på 20 st från sjuan, åttan och nian. När vi hade herren på teppan delades vi in alla tjejer för sig och killar för sig, först blev jag bara nedkastad hela tiden men sen började alla tröttna och då fick jag ner den sista och blev herren! (eller damen ;)) jag har alltid intalat mig själv att jag är svag men om man är envis så går det mesta har jag märkt. och sen skulle vi ha snörugby... jag hade ställt in mig på att bli snömulad hel och hållen. För om man får bollen passar man den gärna vidare till nästa människa. hehe ;)  Men då hade våran gympalärare bestämt att tjejerna bara fick snömula tjejer och det var bara killarna som snömulade och tjejerna som kollade på i stort sett. men jag försökte springa ikapp killarna och få ner dom och jag lovar er man kände sig som en snigel när dom rushade förbi en som galningar. man kunde bara sucka när dom sprang förbi en och hoppas att dom skulla ramla utav trötthet, för det var en halvmeters djupsnö. sån där packad orörd snö som när man försöker springa får man ite fäste utan glider bak med foten istället. Snacka om att man var helt slut efteråt, ville bara hoppa i duschen och dricka 10 liter vatten!
aja allt för nu puss på er!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu