Beach 2012 here i come!

haha fick sommar-feeling! :D
saknar dig så det gör ont! <3 ja då vare bara en vecka kvar då...
FÖR JAG HAR TAGIT LEDIGT DOM TRE SISTA DAGARNA! :)
jag ska ta moppe-kortet uppe i gve. 12 juni sitter jag o pluggar hela dagen lång från 8:00 till 17:00, tror jag iaf att hon sa, och på den 14 så ska jag köra i en time och min handledare ska bedöma om jag klarar mig i trafiken eller inte... hur ska de gå? x)

känns lite dumt att svika klassen på skattjakten och brännbollen (nog för att dom klarar sig utan mig men ändå), men vad gör man inte för sin beshtiz (?) ;) <3

vill göra nå galet med mitt hår... laura när du kommer hit så snaggar vi oss va? xD
skojja, så galen är jag it... :P

vad tycker vi?







älskar den här färgen:





skulle lätt kunna tänka mig att klippa och frga håret som bilden ovanför! damn va snyggt!!! :D
kan inte sluta tänka på att Jessica tyckte jag såg precis ut som Jane i twilight:



håller inte med! eller...? (!)

kollade upp länken du la upp på bloggen och hittade bra ide'er till sommarens grillning!

Pinned Image 

tänk när den är färdig grillad, fylld med choklad och marsmellow, förenad med punch-grädde... jag har bara två ord för det: vill ha! :)

naaaw så söt! :

Pinned Image

det här är seriöst jag när jag nyss har vaknat elr är riktigt trött! haha xD

ojoj, måste verkligen snacka med dig om riskerna för mig när jag spelar brännboll, jag tror jag är en boll-magnet! ;)

puss o kram, älskar du! <3

seeya later alligator!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu