busigt i ful-väder! :)

hej gumman!
det regnar jättemycket här... och kallt äre oxå, :'(
haha jaja det kunde varit värre ;)
just nu sitter jag och gör läxor (hehe) engelska redovisning tills imorgon och so-inlämning tills på tisdag.
usch vad jag har ångest! varför gjorde jag inte det här förut?
är verkligen inte taggad men får göra det bästa utav det.
saknar dig och önskar att det vore sommar redan!!!!
men vädret gör mig tveksam... tråkväder.
jag o jessica fönster-shoppade igår, vi fick 200 kr av worre att köpa fika för:
glass+två drickor+barn-pizza+åtta klubbor+tio kronor för toalletbesök= 163kr
det var en bra dag förutom att du inte var där och att det regnade igår också.
vi åt på Milano, och det var en jättegullig kille som var där, när vi fick pizzan hade han slicat upp den åt oss!
Mitt hjärta smälte, en gullig-omtänksam-utländsk-snygg-kille!!!
vi måste äta där sen!! :D
Damn vad jag saknar dig!!!!!!!!!!!!! <3

allt för nu, lilla du! x)
seeya later alligator!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu