hemma igen.

ja så var man hemma igen... men med en ny frisyr och lite andra bra-att-ha saker!
var hos farmor i gällivare, det var riktigt roligt! hade tänkt fara till laura först men det blev så myche strul så jag åkte till gve ist.
där har jag bakat semlor och morotskaka. blev helnöjd med morotskakan men semlorna vart sisådär.
är barnvakt åt lilla Angelica! sötaste bäbisen i världen! hon fyller snart ett år i april, vad kan man köpa till bäbisar i födelsedags present?
i alla fall så har jag tre sötungar laura, elias och Angelica!
ojoj vad man känne rsig smågammal när man blir kallad moster för nu är jag "moster pilko" igen.
jag vill nästan flytta hemifrån och skaffa barn så fort som möjligt såman har lite "ensamrätt" på en egen liten bäbis! xD
önskar att jag var stor och att jag kunde säga att "jag är vuxen och jag tar ansvar för mina egna handlingar!"
men så var man ju inte det... men det är "bara" två år kvar.

jaja allt förnu seeya later alligator!

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu