ångrade mig... hehe

hej gumman!
idag har varit en what-ever-dag, för idag skulle vi lyssna på en äldre man som skulle föreläsa om hur det hade varit har i auschwitz under andra världskriget. i två timmar.
det var jätte-hämska saker han berättade, hur han undkom att dö tre gånger och att hela hans familj dog förutom hans äldre bror.
men mot slutet började jag må jätte-jätte dåligt!!!
när jag satt och lyssnade så började jag känna mig illamående och svimfärdig. jag försökte sitta kvar så länge som möjligt men till slut hörde jag inte vad han sa utan konsentrerade mig bara på att sluta må illa.

sen när jag kom hem fick jag reda på att jag har lågt blodtryck. så varje gång jag böjer mig ner och reser mig snabbt och blir yr då är det pga av blodtrycket.

Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu