Jag kommer bli den som överlever... :)

hej min sötunge till bästis!
jag har "joggat", hehe... eller ne de gjorde jag ju it. jag promenerade ist.
vi skulle jogga på idrotten idag, men nästan alla gick. (låter som den super allerta klassen i tidens historia.) :P 
ialla fall så gick alla tjejer men kattis fick mjälthugg och mådde inte så bra så jag bestämde mig för att prommenera med henne, och då så hamnade vi lite efter så när vi kom fram hade dom andra redan hunnit gå till omklädningrummet, och vem stötte vi på om nte våran gympa lärare?
han blev lite småsur över att jag hade promenerat istället för att jogga, så det blev bara G i idrott, ingen förhöjning där inte nejnej.

jag har gett mig själv ett löfte: skita i alla killar och bara ta hand om mig själv!
men det betyder inte att jag kommer skita i dig heller! det är bara det att jag blir lite less och deprimerad då jag hela tiden anpassar mig efter andra och lever upp till allas förväntningar.
ibland funderar jag på om jag är deprimerad, alltså diagnosen deprimerad...? för jag kan ha så sjukt låga tankar om mig själv.
jag hade en jobbig känsla i hela mig igår... det var som om jag var tom men att det var nåt som åt upp mig inifrån. kan låta wierd men så var det i alla fall.
                                         Popular random on imgfave
                                            
Får mig att tänka på dig, för du är allt jag behöver gumman! <3
 en glad nyhet till bästisen! jag har tänkt och funderat och kommit på en del riktigt bra argument som kan funka för att övertyga dom! men jag tar inte den disskusionen när pappa är hemma för då blir det bara onödigt bråkande. men då vet du att du inte får ge upp!!! sa ju att det skulle lösa sig på ett eller anat sätt! ;)
                                          Facebook
                                                så tänker jag, so true!
i alla fall så har jag slutat bry mig om killar.
och innan ja fattade det här "kloka" beslutet så tänkte jag alltid på mr a, men nu när jag "slutat" tänka på honom medvetet så drömde jag om honom inatt istället! alltså hallå? det är ju inte rättvist!

menmen... nu sitter jag och väntar på bussen och sen när jag har kommit hem så ska jag ut och cykla med rambo-bambo och busa lite med honom så jag blir på bättre humör. bara det inte börjar snöa eller regna som dom lovat... :) 
vi får se om det inte blir så att jag ringer upp bästisen i egen hög person och pratar, för det käns som om vi behöver det båda två!

                                                     allt för nu, seeya later alligator!


Kommentarer

Den här designen är en gratis design!
ammm.blogg.se .. har gjort den här designen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu