G♥D JUL

God jul på er alla!♥
Det här är ett tidinställt inlägg bara för jag förmodligen annars inte kommer göra ett inlägg på självaste julaftonen!
Jag hoppas det inte gör något.
Kommer ju skriva sakerna jag fått sen, den 25:e eller 26:e.
Men ja, typ hur dagen kommer se ut:
Vakna och äta frukost (förmodligen risgrynsgröt).
Fixa till sig( antingen före eller efter frukosten)
Tjata om att få öppna julklapparna
Och sen kanske stoppa sig själv och tänka " jag ska minsann vänta till i kväll eller imorrn!"
Beroende på hur det går så öppnar man dem eller inte
Och sen äter jag middag
Min middag består av(den är speciell för jag hatar svensk och finsk julmat):
Amerikanskt recept på fylld  med svartvinbärs gelé.
Plockbord eller vad det heter med olika sorters skinkor, salamis osv.
Ehm, vad finns det mer?
*Går och kollar*
Risgrynsgröt kanske?
Och skinkmacka blir det nog, hihihi.
Och sen blir det väl mys och sånt man brukar göra på julen !
Och sen blir det plötsligt kväll!(dramatisk truma/musik)
Och vi öppnar packet!
I alla fall min ivriga broder, om jag bestämt mig att vänta tills imorrn (25:e)
Kanske vi (jag och min broder) borde ha en vem-som-håller-sig-längst-till-att-öppna-julklappar(na)?
Och sen mer mys och sen nattinatti!
Det är så dagen ungefär kommer se ut!
Hoppas jag kan stå ut med att öppna julklapparna på kvällen åtminstone!
Lovar er att min lillebror inte kommer hålla sig!
Annars så gör jag något speciellt på bloggen, som typ oftare uppdatering(vilket behöjs)
Aja, hoppas ni uppskattar detta lång inlägg (längre än de jag brukar ha i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback