On my way out.

Har just målat mina tånaglar, som jag inte minns när jag gjorde senast hehe!
Men det var ändå lite midnattsblått nagellack kvar från förra gången...
Och det måste varit ett halvår sen!!
Haha, det kan man ju kalla bra kvalitet på nagellack!
Nu har jag ett bärrött nagellack under ett lilarött glittrande nagellack.
Ska snart ut för att fånga lite av dagens solstrålar, de är ju inte framme så länge nu på vintern.
Har med kameran så vi får se om det blir något.
Aja ha en bra dag!
Pöss och kräm på er!

Kommentarer
Hanna-chan säger:

OMG vad snygg design!!!

När bytte du den?

Jag har glömt att kolla bloggen, förlåt - men sjukt snygg design.



SV: Nej, jag blev förvånad när det stod 2008 på första fotot, känns som om det inte var någon tid alls.

2011-12-26 | 18:59:17
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback