Lite kort om gårdagens lyckade kväll♥

Gårdagens kväll vart lyckad.
Jag gick ut med hunden med mina föräldrar.
Sen skulle jag titta på film och då kom mamma med chips och godis.
Och då kom det bästa:
MIN BÄSTIS HADE GLADA NYHETER!
Inte för er men för mig och henne.
Så vi pratade om det och allt och inget i kanske en till två timmar?
Det sämsta var att hennes mobil batteri var slut så vi hann typ inte säga hejdå innan den dog.
Jag ska ringa henne idag också.
Det var länge sen vi pratade (innan igår) och vi har så mycket att berätta för varandra!
Vi är som systrar eller ja, MER än systrar!
Saknar henne mer än allt annat i världen nu.
Och hon saknar mig lika mycket sa hon till mig igår!
Kan ni fatta hur glad man blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback