För kallt för snö?

Det finns ett vackert lager av frost ute nu, men jag vill ha SNÖ.
Ska fotografera lite frost bilder när jag har fixat till så att jag har två tomma minneskort och två fulla batterin.
Och i väntan av det så målar jag mina naglar juligt röda.
Även om jag tycker det blir mer bärröda.
Det är i alla fall en jättefin färg!
Ska nog trixa till det med min vita Art Liner från Depend också.
Vart bara ett litet hjärta på vänstra handen, dock.
Kommer att lägga ut bilderna på frosten senare idag.

Kommentarer
Emma säger:

Det kan inte bli för kallt för snö...om det inte är alldeles klart, men nu är det lagom så det kan börja snöa när som helst! :)

2011-11-13 | 09:47:39
Bloggadress: http://plinka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback