Längtar efter dagen då jag kan höra snön knastra under mina skor

Förlåt för att det inte vart nå bilder igår!
Tänkte att jag skulle ta några idag med så då blir det mer bilder!
Så här är de!
Förresten:
Ska ni mata fåglarna i år?
Se till att göra det HELA vintern då!
För annars så mördar ni dem genom att dem tror att det finns mat där och sen när de kommer så finns det igen mat!
Fåglarna är hungriga i vinter så ge dem mat!
Se bara här!
Den övre var från igår och den nedre är från idag!(Dock så är det kråkor och skator som har ätit de så jag vart tvungen att byta ställe två gånger för att små fåglarna ska få nån mat med!(Första gången jag flytta så var de tre kråkor/skator som hade fällt den när på marken!
Ni får inte ta mina bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback