Ljusgraffiti och olivolja

Hej!
Jag gör läxor,läxor och läxor just nu.
En dum sak med min engelska läxa är att vår lärare hade gett oss ett prov också två veckor före(en vecka om man inte räknar med lovet!)
Hur ska man kunna koncentrera sig när man har två saker man måste kunna i samma ämne?
Och så har man ett prov på fredag.
Lite som ett oförberet prov för vi fick reda på det för bara några dagar sen..
Har förresten fått en Frida tidning idag.
Och vet ni vad?
Jag kollade just idag i min förra tidning för att kolla vilken dag den skulle komma!
AWESOME!
Förresten, en sak jag har märkt är bra om man har torra armbågar och knän eller torr över huvudtaget så smörj in dig med olivolja!
Mina armbågar och knän har börjat på att bli sååå lena!
Helst på kvällen för annars kan du bli lite oljig!
Efter bara ett par dagar med att jag smörjt in mig varje kväll har jag börjat märka av en skillnad!
Jag har det på ögonfransarna och sätter naglarna ett litet tag i det också.
Har märkt att naglarna börjat bli starkare men har dock inte märkt att ögonfransarna blivit längre eller tättare än.
Inte för de nödvändigtvis ska bli det men i alla fall!
Olivolja kan man faktiskt ta bort ögonmakeup med också!
Helt fantastisk produkt alltså!
Jag har en torr prick på ena handen som jag smörjer in i just olivolja nu .
Har en skål i mitt rum som jag har olivoljan i.
Det är ganska opraktiskt dock, för jag har tomma flaskor att hälla det i också men det känns lättare att bara sätta fingret i skålen istället för att börja skruva upp en flaska.
Åh, den är så lätt!
Den är ju inte alls tjock i konsidensen eller så!
Men blir bara oljig ett tag tills det har absorberats av huden.
Så man får alltingen torka av fingrarna eller låta oljan absorberats på fingrarna också.


Om ni vill lära er hur jag gjort den här bilden (utan photoshop eller nå, bara kameran!) så låt mig veta det och kommentera!
Som ni säkert ser så är det en smily och mina skor(eller rättare sagt min lillebrors).
Har gjort bilden helt själv med min kamera!
Det är ingen systemkamera så oroa er inte för det!
Vet inte varför men jag vill kalla den här bilden för "Run".(Engelskan spring).
Ni får inte ta mina bilder.

Kommentarer
Emma säger:

Jätte häftiga bilder på skorna! ;)

2011-11-09 | 20:27:30
Bloggadress: http://plinka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback