Vänner

Hoppas ni haft en bra dag!
Även om ni inte har kunnat fira just fars dag eller liknande.
Jag har i alla fall haft en ganska bra dag.
Fast jag har bråkat med en vän.
Fast nu är vi vänner igen och det är så skönt!!!
Jag blir alltid så ledsen när jag bråkar med någon jag verkligen tycker om!
Och ångrar allt jag skrivit..(dumt)
Hoppas du känner detsamma, Emma!♥
Har skrivit med min bästis idag också.
Vi ses inte så ofta men när vi gör det så har vi så kul!(obeskrivligt!)
Det har jag dock med mina andra vänner med men det är "enklare" med min bästis.
Om ni förstår?
Jag saknar henne jätte mycket just nu!
De var bara ett kort inlägg, men aja puss och kram på er alla!♥

Kommentarer
Hanna säger:

Sv: jo, det är bara bra med mig! ^_^

Jag fick kämpa med att få upp speglarna, men jag är nöjd eftersom de är på ett ställe nära garderoben, så att jag matchar kläderna mycket lättare. c:



Puss och kram! ♥

2011-11-13 | 21:18:19
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback