Veckans hiss och diss

Sitter på min säng med laptopen och lyssnar på radio och chattar med en fin vän.
Jag har på mig min gamla slitna kjol, för att jag inte hitta den andra.
Den påminner mig om gamla minnen!
(den här bilden är inte om just de minnena men den här har också gamla minnen (den är ett år gammal)
Mitt nya fina nagellack håller på att flaggna på min naglar.
Heter det verkligen flaggna?
Ska fixa bilder på de nu.
Så mitt nästa inlägg handlar nog bara om nagellack!
Köpte tre stycken för några dagar sen.
Nu är det dags för veckans hiss och diss!
Veckans hiss är att det är lov.
Man slipper stressa och så vidare, men jag har dock engelska prov om två veckor så jag måste plugga...
Veckans diss är att jag är helt förvirrad och smått deprimerad över några saker..
Jag är förvirrad över vilken dag det är och vad för dag det är(Halloween osv).
Jag har en till hiss och diss!
Veckans andra hiss är att lyssna(och hitta) gammal musik!
Och veckans andra diss är att min dator har varit väldigt seg!
När jag till exempel tittar på bilder så kan jag titta på tre(när man bläddrar) åt gången!
Ni får inte ta mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback