My strange dream.

Jag drömde en ganska konstig sak igår...
Jag drömde att jag gick ut och såg ett litet barn stå där, på gården.
Jag lekte med den(fast på avstånd(har ingen anning hur)).
Jag bestämde mig för att den kan ju inte vara här ute nu när det är höst.
Så jag smög på han och sen sprang fram till han(han var snabbare än mig) och tog upp honom och höll honom några centimeter ifrån mig.
Han skrek och grät, han sparkade och ville bara komma loss.
Till slut var han lugn och jag bar han till grann huset(har ingen anning om varför) och skulle göra något där (ta mig in/ lämna barnet(what ever)) och det fanns nån dam där, hon var väldigt lång och spinkig och väldigt stel...(om ni förstår).
Hon var JÄTTE sur på mig.
Hon hade en varglik hund(jätte stor) som (damen också) började jaga mig...
Jag vet inte vars barnet försvann men jag sprang nerför gatan så fort jag kunde(damen stannade efter kanske fem meter) och jag kollade bak och såg vargen som hade saktat ner i farten.
Sen sluta jag springa och då slutade den drömen(av det jag kommer ihåg).

Vi såg den här filmen (klart vi hade sett typ halva redan) i skolan.
Gilla verkligen den här sången(som spelas)
Jag blir så glad av den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback