Caramel cup, shupshup.

Åhej!
Ja jag vet att det var länge sen, men nu kommer det ett par inlägg igen!
Jag ar inte skrivit för jag både inte haft tid och inte velat.
En av anledningarna är för att Gunnel avled, på onsdagen den 4.
Vila i frid ♥
Jag gjorde en teckning till henne för att jag hade utvecklingsamtal samma dag och hon hade skrvit att hon ville se mer av mina bilder , det vart en tulpan och en sten med ett halsband med ett hjärta runt.
Hoppas hon får se den ♥
Dagen efter så hade vi en minnecermoni på skolan och så fanns det en bok som man kunde skriva i som sen skulle skickas till hennes barn, jag la teckningen brevid den så hoppas den följer med!
Torsdagen var vi ju faktiskt på skolan för vår dumma skola så gör man det.
Sen på kvällen så kom pappa med godis, hehe!
Svull är bara för namnet!
Och sen på fredagen så åkte vi till Norge!
Ja, faktiskt så gjorde vi det, till Röros!
Där köpte vi vår kära tomatost, som är den ÄNDA osten jag äter!
Och så skulle vi äta där men alla butiker var typ stängda så ja, vi åkte till Sverige gen och så köpte jag efter lite tjat av mamma,pappa och brodernså köpte jag kebab och det var sååå gott där! MUMS!
Och ja, sen åkte vi hem igen!
Bilder från den dagen:
woavh, en ren!
Åh vad jag ville åka slalom i de här bergen!
Helt plötsligt så var det som om man trädde in i en svartvit film, ett tag så var ena sidan av vägen som en vit vägg.
I för sig en fin bild men hemskt väder.
åh gud vad jag saknat den här godiset!
I en annan form då men ja!
Halstabletter, mums ♥
Fanta♥
Åh rumpvärmare, kära rumpvärmare ♥
Pappa hade byt till sommardäck så han kunde ju inte komma med volvon nu när det snöat och haglat så han fick låna en saab och den hade rumpvärmare, fast bara på de två sättena längst fram.
Sen försökte jg fotografera svanar men det gick inte så bra för de var så långt bort så ja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback