Depp

Jag vill träna, då försvinner de här tankarna, om att jag kommer sabba sommarlovet som börjar om 9 -10 veckor för jag ska fixa att jag kommer till min bästis, om att jag snart måste gå till skolan och klara av kommentarerna man får, som "du borde ha mascara för dina ögon ser så små ut utan det", "sträck på dig!" osv.
Jag mår illa, är lite rädd för att få aneroxia (vet inte hur det stavas just nu) för jag har väldigt minskad aptit nu och igår...
Kan också vara tack vare min kära bror som kom och visade sin äckliga armhålla nyss.
Men han gjorde ju inte de igår?
Är lite rädd för att bli utfryst i skolan som jag ibland blir (särskillt när jag är lite sur o inte mår bra, eller säger ett skämt de andra inte fattar är ett skämt och så blir dem arga iställe för skrattar)
herregud vad mitt liv är krångligt nu.
Ska faktiskt gå och gå en sväng i skogen nu för jag mår så jävla dåligt, eller jogga(helst jogga får då måste man hålla takten o då hinner man inte tänka på sånt där).
Fast ska följa med mamma till affären ist nu.
Och försöka intala mig själv om att det är en chans på hundra eller tusen att jag änns kommer till Pirkko eller att hon kommer hit på sommarlovet.
Bara för att det finns en människa, en jädra människa som drar nytta för sin makt för att göra människor ledsna.

Kommentarer
Pirren säger:

gumman du ska inte ta skit från andra! det är väl din ensak hur du vill vara och se ut!?! för du är den finaste människan som jag känner och närmast perfekt man kan bli! <3

om det fanns nånting jag kunde göra i detta nu för att vi ska kuna träffas och ha den perfektaste beach 2012 så skulle jag utan att tveka göra det förstår du väl? men som sagt så ligger det i två personers händer, och det är upp till dom att bestämma...

men du har inte anorexia om du hoppar över lunchen och äter ett mellanmål ist.

allt kommer att ordna sig, min magkänsla säger det och då brukar det gå bra, puss pårej! <3 ;)

2012-04-17 | 15:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback