skit

En vecka sen jag uppdaterade senast, varför?
Ja för jag haft en tredjedels skit vecka, en tredjedels "bra"/okej vecka och en sjättedels rolig vecka och en sjättedels vill dö vecka.
Orkar inte riktigt berätta om den...
För nyss då en sak hände så tänkte jag seriöst att det inte spelar någon roll, ingen minsta roll om jag tog en sax och skärde upp mina handleder.
Jag har inte min mobil så jag kan snacka med min Pirkko heller.
Allt känns bara skit, jag kanske inte får komma till Pirkko på sommarlovet och jag gör fel HELA tiden.
När jag tänker efter så vore det nästan bäst om jag skulle blivit handikappad så jag inte kunde såra så många osv.
nä, jag vet man ska inte tänka så men jag är instängd på mitt rum (för en sak jag gjorde(råkade)) och har ingen att prata med.
Jag kanske borde gå till kuratorn på skolan på måndag...
Men alltid när jag tänker att jag ska det så blir det bättre nästa dag och ja...
Ork int.
Jag har möblerat om mitt rum ...
Min säng är vid fönstret nu så jag kan bara ligga och titta ut på stjärnorna på kvällen.
Jag mår dåligt av längtan av dig Pirkko, fan också!
Här är en bild som får avsluta det här virriga inlägget, tog den nyss:

Kommentarer
Pirren säger:

gumman om du gör något så dumt som ens tänker tanken att göra illa dig själv så...!!!! jag vill inte ens tnka tanken själv...

om nånting händer dig då kommer det hända mig med vet du! om du dör, dör jag. så är det bara och så kommer det alltid att vara!!!

om det händer något dåligt tänker jag på dig och att jag inte ska kasta bort våran vänskap bara för att jag är egoistisk och då går det bara inte. när jag inte hade dig så kunde jag tänka så men nu kan jag inte vara så egoistisk!

du betyder allt för mig, jag kan förlora allt men inte dig!!! om du älskar mig så kan du inte göra så, du får inte bara lämna mig så där utan att tänka på var jag kommer hamna om du försvinner. jag kommer tappa allt då, så det är inte ens en möjlighet, förstår du?

puss o kram älskar dig!!! <3 :*

2012-04-23 | 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback