Lazy day

Äntligen fredag, en mening man använt så många gånger.
Men ja, nu är det ju faktiskt det, fredag!
Äntligen är det det för min pappa kommer hem idag, åååh så jag saknat honom!
Älskar honom, saknar stunderna med honom, som i somras då han kom och hämtade mig från Pirkko, det var bara vi två flera mil hem sen.
Om några timmar så är han hemma! ♥
Här kommer två bilder på mig och min lata frissa jag hade i skolan idag:
Skolan idag var väl så där.. två prov vilket inte var så kul.
Ah, me don't knowie anymore 2 skriva om so..
Bye!

Kommentarer
ebba. säger:

sv; på någon marknad 2008, haha

2012-04-27 | 19:06:54
Bloggadress: http://navel.blogg.se/
pirren säger:

söta du!!! <3 :)

2012-05-01 | 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback