Solnedgång

Hejhej!
Förlåt för att jag uppdaterat bloggen dåligt!
Det här är det som hänt( ett par saker ):
På onsdagen förra veckan efter att vi hade haft bild så hade vår bildlärare Gunnel fått någon blodpropp i hjärnan, så hon hade åkt till sjukhuset.
Först sa dem att hon hon bara hade några timmmar kvar, sen två, tre dagar, men nu har det gått fem dagar och igår var hon i alla fall vid liv! Usch, hon är ju faktisk en snäll lärare och en duktig en, även om bildlektionerna kan vara stökiga, kom igen nu Gunnel! Hon hade andas vi en respirator i förrgår men igår så hade hon börjat andas själv, hon var dock inte vid medvetande...
Igår så bröt jag ett mål, jag färgade håret, men bara topparna ljusare!
Ja det var två saker som hänt, bilder på håret och uppdateringar om Gunnel kommer snart!(om jag får reda på något om henne!)
Här är andra bilder:
En annan sak som kommer hända är att jag tar en break från mitt godislöfte och kommer svulla på några av de 2,5 kg pappa kommer hem med på torsdag! ♥
Nu får det här inlägget räcka några timmar för hejhej!
Ska på skola nu.

Kommentarer
Pirren säger:

tråkigt det där om din bildlärare... :( men lägg upp en bild på ditt nyfärgade-hår sötungen min! <3

2012-04-03 | 14:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback