Problem med blogg.se

Uh, kom nästan inte in på den här bloggen (har två stycken, en privat och den här). Och nu fungerar inget här på bloggen, GREAT! Kan inte göra något, förutom att skriva vanligt (ingen fet text m.m), skriva rubrik och publicera. Superkul! Tänkte visa hur det ser ut, men nä jag kan ju inte ladda upp nå bild. Jävla blogg.se som dampar stor nu. Den gången jag hade saker att blogga om så går det inte.. Jag blir bara lite sur... Ja jag vet inte vad jag ska göra åt det heller. Om dem inte fixar det här snart så kommer det bli väldigt tråkiga inlägg eller inga inlägg alls. Särskilt om jag inte kommer in på bloggen (bloggade inte igår för det). Ja... Då vet ni det. Det var väl allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback