c:

Hejhej!
Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg c;
Sen när jag kommer hem så kommer jag lägga ut några bildbomber med presenter jag fått, saker jag köpt på mellandagsrean och saker jag sett.
Jag har det bäst och längtar inte hem alls- typ. 
Någon liten procent av mig gör det, men inte mer.
Låter väldigt fult kanske men ja.
Längtar efter svensk tv lite.
För här kommer det inte riktigt så många bra program.
Och så är texten lite snabb (finsk text).
Jag förstår en del men hinnar bara läsa halva innan den byter, hehe!
 
But yeah- jag lever!
Jag skriver som sagt mer när jag kommer hem.
Hejdå ♥

Kommentarer
Anonym säger:

När ska du lägga ut bilderna på vad du fått? :)

Svar: Har tänkt och göra det men har bara varit lite upptagen och lat för att ha bloggat, hehe!
Lau

2013-01-12 | 00:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback