Godmorgon!

Förlåt för att jag inte bloggat på länge! :/
Jag ville verkligen fokusera på skolan, vänner, julklappar och annat den här veckan!
Igår så var det skolavslutning! :)
Jag fick mitt första beyg och det gick bra tycker jag :)
Ett A, faktiskt! :D
Och sen alla föruttom fyra (Med D:n och E:n) är B:n och C:n!
Inga F alltså! c:
Och detsuttom om jag skulle fått det så skulle jag absolut inte orkat arbeta nå mer med det ämnet för att höja det, för det sänker verkligen ens hopp (speciellt när man försöker hänga med vid varje lektion).
Mitt enda E var väl inte så kul och inte heller mina D:n.
Speciellt inte när man tänker på att det betyder G och G+ (godskänt och lite bättre än godskänt).
Man blir lite "tänk så jävla mycket.." när man arbetat så hårt och så får man ändå så lite.
Jag är en människa som ställer höga krav på mig själv, för er som tycker att D: och E:n är jättebra.
 
Men ja! Nu ska man va lite positiv!
Det är ju jullov! :D
Idag ska ju vara jordens undergång.
Jag tror inte på det, och jag hoppas du inte heller gör det! :)
Vet inte riktigt när den sägs gå under, men bryr mig inte så mycket heller.
Ikväll, eller inatt snarare, så åker jag till Stockholm.
Därifrån åker sen en färja till Finland.
Det är en dagsfärja så jag kommer vara i Finland på kvällen imorgon.
Längtar så jävla mycket!!!
Och så är det julafton snart! :D
Längtar till att få presenter men nästan mer att ge!
Är nöjd med de presenter jag ska ge :)
Nu ska jag bara vänta på att min bror ska vakna och sen ska jag packa de sista två julklapparna och sen packa för själva åka till Finlandgrejen! ;D
 
Jag kommer inte blogga på en till vecka tyvärr, om det inte blir några tidinställda inlägg.
Kanske bloggar på färjan.
Så hejdå!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback