Julklappar till familjen!

För det första GOD JUL ALLIHOPA!♥♥

Här kommer klapparna jag slog in till min familj.
Vår hund har fått en leksak som jag gjorde själv som en tidig julklapp för typ en vecka sen nu.
Här kommer bilder: 
                  Min brors present :) Axe presentbox med duschgel, deospray och en sportbag och i det lilla packetet därpå så är det axe rakvatten. Alla tre med Krilles(min brors) favoritdoft! :)
               Min pappas julklapp. Sockor som jag själv gjort! :D
Det står bästa pappa och ska stå From: Laura men det vart lite klad x(
Mammas julklapp. En liten vit duk som jag virkade lite snabbt c:
Hoppas ni alla har det jättebra! ♥♥
 
Det här är ett tidinställt inlägg från den 21:a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback