När man får kommentarer från änns BÄSTA, bästabästabästabästa vän så hugger det i en av längtan.
Det finns inga ord som beskriver hur det känns, bara att det är nästintill outhärdligt.
Finaste, om du läser det här ska du veta att jag saknar dig mestigast av mestighetens historia och framtid ♥
Om jag skulle skriva hur mycket du betyder för mig, hur BÄST, AWESOME du är så skulle alla sätt att kunna skriva nånting på ta slut och min hand skulle växt sig i "skrivläge" .
Jag vet inte vad jag ska ta mig till nu, jag känner mig vilsen.
Förlåt för att jag glömde att ringa!
Älskar dig,
min syster,
bästa vän,
som jag vet att alltid finns där för mig,
lika som jag vet att jag alltid kommer finnas där för dig,
Pirkko. ♥
Du är bäst, awesome, den finaste jag någonsin möt,
tro aldrig att du är något annat,
du är INTE ful, det är bara idioter som säger det till dig som är det.
De är ful infrån ut, hur annars kan du förmå att säga något sånt till DIG?
Det är du jag kan vara mig själv med, jag behöver inte tänka att om jag säger det tänker de så då?
Det är du som lockar fram det bästa ur mig.
Det är du som jag vill bo ihop med, redan nu om det vore möjligt.
Vi skulle kunna bygga någon slags koja i skogen, som vi brukade.
Men det skulle nog bli lite kallt om vintern, eller hur? ♥
Jag älskar dig, tro inte något annat! ♥

Kommentarer
Michaela (fotoblogg) säger:

Sv: Visst kan jag göra det. Ställ då gärna frågan igen på min blogresponse :) kram

2012-02-15 | 21:35:00
Bloggadress: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Pirren säger:

åååh sötaste bästaste bästisen min!!!! saknar dig mer än du kan ana! <3 haha jag bygger en koja åt dig här som du får bo i, i hemlighet! lever i selebat för din skull!!! ;)

2012-02-16 | 13:53:06
Pirren säger:

nejje de e ju du som är min bästastebästastebästaste,bästaste vän!!! <3 puss o kram på dig, ord kan beskriva kan inte beskriva hur mysche jag älskar dig!!!

2012-02-16 | 19:53:38
Pirren säger:

jag har redan byggt en koja åt dig här i skogen bakom vårat hus det är bara och komma! ;) jag saknar dig också! vill bara prata med dig så gör du min dag! puss o kram sötunge!!! <3

2012-02-17 | 17:09:48
Pirren säger:

xD trodde inte någon av kommentarerna kom med så jag skrev några... haha

2012-02-23 | 14:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback