"""Lyckodag"""

Idag hade vi idrott, that was kinda fun.
I alla fall när Nea vart "snöad" (när man stannar med skridskor så blir det typ "snö") när en kille stannade medveten om att det skulle bli så framför henne.
Då fick man skratta lite i alla fall.
Annars är den här dagen inte något speciellt, om man kan säga det så.
Det stog i en tidning att det skulle vara mitt stjärnteckens lyckodag, men det var det inte.
Fick huvudvärk när vi hade bild, det är en av lektionerna då alla (mest killar) pratar.
Typ i alla fall.
Rubliken kanske ni undrar över , varför tre dubbel flugskitar?
Ja, jag vet inte vad det kallas, är det citattecken?
Men ja, det är för att om man har två stycken så är det ju omvänd effekt, fattar ni?
"Lyckodag" är ju liksom inte lyckodag men  ""lyckodag"" blir ju då lyckodag, för det blir ju först inte det men sen ja, usch vad kompliserat och krångligt det vart...
Så dåligt jag beskriver saker så skulle ni ju ändå inte fattat...
Men åh.
En bild får avsluta det här relativt onödiga inlägget:
Eller kanske ändå inte riktigt än, vill tips om en ganska bra låt:
Sail - Awolnation

Kommentarer
Pirren säger:

sötunge... det är dina brister jag älskar dig för! för våra brister gör oss hela, du vet som jordnötter! <3 ;)

2012-02-16 | 19:55:33
Michaela (fotoblogg) säger:

Sv: Ett objektiv som jag kan tipsa om är Canon EF 50mm 1:1.8 II Det är rätt billigt (ca 1000:-) och super bra! kram

2012-02-17 | 15:44:18
Bloggadress: http://michaelabjorkphoto.blogg.se/
Pirren säger:

ja söt det heter citat tecken. <3 men jag fattar inte riktigt vad du menar med tre citat tecken? ;)

2012-02-17 | 17:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback