Min vecka

Har inte rört vid en dator på år känns det som...
Så jag får väl skriva lite kort vad som har hänt under veckan då.
Måndag:
Vi hade slöjd, jag började på att sy på min mormorsruta sak på min väska (som jag håller på och göra).
Vi hade slöjd två gånger, på morgonen och sen sista lektionen(första och sista lektionen alltså).
För det är elevens val sista lektionen.
Sen hade vi no, vi fick tillbaks vårt läxförhör där jag hade 36 av 38 rätt.
Är nöjd med det för andra fick kanske 11-20 poäng men de visste dock inte att det var nå läxförhör.
Men det är deras fel för vi har en planering där det står läxor och sånt.
Och vi fick till och med en extra dag eller två(vilket var tur för jag hade inte riktigt hunnit med och pluggat).
Tisdag:
Vår andra lektion var idrott.
Vi åkte skridskor, det var kul, inte jätte kul men kul.
Och sen minns jag inte riktigt om det var på tisdagen men, vi fick tillbaka provet vi hade haft veckan före.
Jag tyckte det hade varit jättelätt prov och hoppades på A( alla rätt) jag fick C+ som läraren sen ändrade till B ...
Alltså jag vart så besviken(har höga krav på mig själv och började gråta) (jag vet att man inte ska ha höga krav men det bara blir så...) men nu är jag ganska nöjd.
Det som sög så jävla mycket var att det var slarvfel!
Onsdag:
Idrott igen, vi hade curling och det gick jättedåligt, fick något smärre utbrott på en utlänning som åkte på mig så jag nästan ramlade och slog huvudet.(Det är två utlänningar på skolan som typ inte fattar vad det gjort när man säger åt dem, speciellt den andra(inte den som åkte på mig) som ALLTID ska knuffa mig även om jag inte gör något!)
Sen hade vi bild som var ganska lungt(lugnare än den brukar vara) för en kille hade sagt att några andra killar hade förstört onsdagens idrott.(och de killarna är just dem som brukar göra så det blir stökigt på bilden och musiken)
Torsdag:
På So:n så hälsade en kille på oss som hade varit med i en tävling(han hade kommit och berättat om den före den hade varit med) och det var jätteroligt, de hade dock blivit tvungna att avbryta tävlingen.
Vi skulle ha musik men vår musiklärare var upptagen mad annat så vi fick ett papper som vi ska hitta gömda instrument istället och hålltimme.
Fredag:
Idag då.
Det var som vanligt, skitmat som alltid och ja... En tråkigt dag.
Det var bara det som har hänt i skolan men det har seriöst inte hänt nå speciellt intressant annars.
Så jag slänger in en bild på mig och låten jag lyssnar på:
(Dock så lyssnar jag på en låt( Blood - My Chemical Romance) just nu som jag gått och sjungit på hela veckan, hehe!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback