Det finns ingen bättre spegel än en god vän.

Blä, kunde inte ringa för jag åkte skidor med min bror igår i 2 och en halv timme så vi kom hem vid klockan sex och då sulle vi äta och så och när jag kom på att jag skulle ringa var det lite försent och jag orkade inte prata...
Men det var jätte kul igår!
Åkte som sagt skidor, vi började typ direkt ( 30 minuter tror jag) när jag kommit hem (det var vid halv fyra vi började åka hemifrån) och sen så åkte vi till en tjärn och vid hälften av den (det är skidspår runt) så är det ett till skidspår som går över en järnväg. Den vägen är typ 10 km (säger min bror i alla fall) den var lång men så lång? Det vet jag inte. Och sen när vi kom hem så åt vi råstekta potatisar och kött. Och vid halv tio tiden kom min pappa. Han hade med sig kläder (sport, ytter kläder och skor) men jag gillade inte allt. Och sen fick jag och mamma varsin mascara. Minns inte vad min heter just nu men...
Idag ska jag och min familj ut och grilla korv och jag och min bror ska åka skidor lite. Jag ska ha med kameran ( hade med den igår med men det var inte alls så många bilder för min bror orkade inte med mig, haha!) men vi får se hur det går, om jag tar några bra bilder eller inte.  Men innan det ska vi kolla på kläder för det är nån rea.
Just nu har jag nån konstig , äcklig smak i munnen, usch! Hoppas det går över!
Nu hoppas jag att ni får en bra dag och puss och kram!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback