Det sägs att man blir vad man äter. Men vem vill bli en morot? - Olle Lundberg

Laddar över bilderna från kameran nu, för jag ska vara en liten interjuare idag!
Jag och Nea ska interjuva en av städerskorna på vår skola , jag ska ställa frågorna och ta foton och så ska Nea anteckna vad som sägs!
Annars kommer dagen som kommer bara bli som vanligt, bli arg och less på killarna på bilden, ha läxförhör på franskan om Frankrike(på svenska).
Åh just ja! På idrotten om vår lärare , Jim, har blivit frisk så ska vi kanske göra nå livräddningsgrej.
Här är i alla fall bilder från helgen:
Mumsiga hamburgare vi åt i fredags tror jag. ♥
Läsk till hamburgaren ofc!
Sen var det toast med salami och ost en annan dag.(Minns inte dagarna jag åt sakerna, förlåt, hehe!)
Dålig bild på chokladmouse.
Det var allt jag han ladda upp bilder på, (mat ,haha!) hoppas ni får en bra dag, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback