Skridskor

Åkte skridskor idag på idrotten.
Man känner sig sådär lagomt bra på det när killarna åkte nå centimeter ifrån en i full fart utan att nudda en.
Man kände hur dem verkligen åkte sådär nära för att skräma en...
Och det lyckades dem med också, för dem liksom åkte rakt mot en och sen svängde dem.
Jag kände mig så jävla dum för jag bara åkte rakt fram för jag tänkte att om jag svänger ditt och så gör han det med och vi åker på varandra så kommer han blir skitsur och säga "vad fan gör du?!".
Men det är ju inte mitt fel om det hade hänt, det är ju liksom HAN som åker imot en och han vet att man åker som en kråka...
Skriver han, men menar ingen speciell, bara någon kille som gjorde så.
Och en kille gjorde så och det var jättenära på att vi skulle krocka, jag fick lite hjärtklappning då... hehe!
Jag är stolt för jag ramlade inte en ända gång!
Inte stort för er som kan åka men tänk in er i en annan situation, typ att teckna något(jag är ganska bra på det(säger andra i alla fall)) och någon annan är jättebra och så tittar man ner på sitt eget papper och man ser inte änns vad det ska vara.
Men det var jättekul i alla fall!
Glad att Nea "tvingade" mig till det, för annars skulle jag gå en tråkig promenad alldeles själv...
Så jag längtar lite till nästa och nästnästa gång, nästa vecka på tisdag och onsdag!
Där fick ni lite och läsa, hehe!
Hoppas ni haft en bra dag(och att idrotten gick bra om ni hade nån idag)

Kommentarer
Emma säger:

Och jag e så glad att du följde med ut på isen för vi hade väldigt kul

2012-01-24 | 21:22:40
Bloggadress: http://neani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback