Hold your heart into this darkness

Känns som om jag inte skrivit ett inlägg på jätte länge, men det är bara två dagar.
Lyssnar på musik på spotify(jag är typ kär i den , haha!).
Just nu lyssnar jag på låtar som påminner mig om min barndom...
Min barndom??
Såå gammal är jag inte, snart fjorton bara!
Hehe, men ja nu det jag ville komma fram till:
När jag var mindre så var allt så bra, jag lekte med Pirkko och så killar som var både mindre och större än mig.
Nu är dem så förändrade.
På ett negativt sätt.
Fast det kanske beror på att jag flyttade bort och sen många år senare tillbaks?
Åååh vad jag saknar mina yngre år!
Hatar min nuvarande klass...
Killarna fattar inget(men det är ju säkert deras ålder bara).
Och tjejerna är så...
Typ , det förändras så snabbt och jag hänger inte med...
Men jag gör nog samma sak, omedvetet.
Gick just på en snabb promenad med vår hund och min mamma.
Åh, det är så fint ute med klar stjärn himmel och allt!
Vill bara ha ett rum på övervåningen med takfönster nu!
Och titta på stjärnorna...
Men det går inte nu(men kanske nån annan gång?).
Så istället lyssnar jag på mitt absoluta favoritband, My Chemical Romance, låtar!
För dem gör mig glad och jag mår bättre av att lyssna på dem på direkten.
Bulletproof heart är nog favoritlåten!♥
"And though I know how much you hate this
Are you gonna be the ones who save us
From the black and hopeless feeling
Will you meet 'em when the end comes reeling?
Hold your heart into this darkness
Will it ever be the light to shine you out
Or fall and leave you stranded
Or are you gonna be the one left standing?
You're gonna be the one left standing.
You're gonna be the one left standing."
Älskar den biten som är ovanför!♥
Men den ger ingen rättvisa om man bara läser den, man måste höra Gerard säga den med!
Nu får ni ha en bra otursdag(ni vet väl att det är den trettonde fredagen idag?)!
And though I know how much you hate this
Are you gonna be the ones who save us
From the black and hopeless feeling
Will you meet 'em when the end comes reeling?
Hold your heart into this darkness
Will it ever be the light to shine you out
Or fall and leave you stranded
Or are you gonna be the one left standing?
You're gonna be the one left standing.
You're gonna be the one left standing.

Kommentarer
Emma - fotoblogg säger:

hejsan! Imorgon kl. 09.30 kommer en guide om hur man får en bild publiceras på min blogg, du ville ju ha en guide så klicka dig in och kika på guiden! ;)



2012-01-13 | 23:56:30
Bloggadress: http://photographsbyemmaa.blogg.se/
Linn säger:

Hej!

Jag äger en blogg som bara blir större och större för varje dag som går! Så nu har jag börjat fixa en massa tävlingar för att ni läsare ska få någonting i gentjänst eftersom att ni är så himla underbara!

Så just nu har jag 3 tävlingar igång & tänkte att det kanske är någonting för dig ? :)



* Veckans blogg -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2299608

* Vinn tandblekning -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2326254

* Vinn valfritt iphoneskal -> http://www.nattstad.se/linnhahne?id=2276225



Om inget av de intresserade dig & du verkligen inte gillar sådan här reklam så ber jag hemskt mycket om ursäkt!

För övrigt så önskar jag dig en UNDERBAR helg :)

2012-01-14 | 11:55:16
Bloggadress: http://nattstad.se/linnhahne
Hanna-chan säger:

Fast jag är ganska van, jag har tagit en del prover. Dessutom var de på barnmottagningen hur duktig som helst, de var typ "ja, nu gör jag rent, och nu kommer det sticka till lie, är du beredd?" (de väntar på ett ja) "Jaha, okej, nu kommer det sticka till lite, braaa, försök slappna av, detta är snart över, vad braa..."



Fast det kan låta ganska drygt men det var bara lungande :3

2012-01-14 | 13:55:28
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/
H a c h i ~ säger:

sv: Hahah, lugnt! c':

2012-01-15 | 11:09:24
Bloggadress: http://hachi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback