Rosor och lavendel

Gud vad konstigt..
Någon hade ringt min kompis mitt på natten...
Förmodligen busringt eftersom hon som hade ringt skrattade och det lät som det var mer än hon.
Och så sa hon att jag visste vem hon var...?
Jag har ingen anning om vem det var.
Om  den som ringde läser det här snälla kommentera och säg vem du är..
Aja..
Idag ska jag gå ut på en promenad, det kanske blir två om jag ska gå ut med hunden på kvällen.
Men det kommer bli iallafall en.
Det kan bli så att jag går ut och fotograferar typ fåglar och sen en promenad på kvällen med.
Men aja...
Sen ska jag bada och testa mina skumbomber som jag inte gjorde på nyårsaftonen...
Ska bli skönt och det kommer nog lukta super gott!
Det är typ torkade blommor.
Jag tror det är rosor och lavendel och en sak till som jag inte minns.
Den luktar typ tvättmedel, sån där tvättmedel man tvättar kläderna med, haha vad tvättar man annars?
Det heter diskmedel då ju..
Äsch nu ska jag snart gå ut med kameran.
Och nej kameran är ingen hund, haha.
Jag ska snart gå ut och fotografera då?
Bättre så?
Hihi.
Hoppas ni alla har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback