Nedräkning♥

Tjugotre eller tjugofyra veckor kvar till sommarlovet.
Elva veckor kvar till min födelsedag.
Och inte alls länge kvar tills jag förhoppningsvis får min systemkamera.
Älskar't.♥
J'adore.♥
Som Pirre uttalar oschador , haha.
Osch-(j)a-dörr.
Typ som usch jag dör ,haha.
För alltid när jag säger usch jag dör så säger Pirre j'adore.
Inte för att hon menar jag älskar utan för att det låter som usch jag dör.
Hon visste inte änns vad det betyde förrens nyss, när jag kollade upp det,haha.
Pirre är min bästa vän för er som undrar.
Hon är den finste,underbaraste vännen man kan ha.♥
Hon är en förebild för mig.
Hon är ju 2 år äldre än mig så hon kan hjälpa mig genom saker som händer och så vidare.
Och så kan jag hjälpa henne.♥
Bruno Mars sång, count on me.
Den har vi som sång,uppdaterad sång, haha.
Aja här är en liten bit av sången:
You can count on me like 1 2 3
I'll be there
And I know when I need it I can count on you like 4 3 2
And you'll be there
Cause that's what friends are supposed to do, oh yeah

Och här är sången, hihi:



Kommentarer
Pirren säger:

puss på dig, busunge! <3

2012-01-02 | 19:49:29
Emma säger:

Inte för att jag förstod så mycket av texten menmen.

Och hur orkar du sitta och räknar hur många veckor det är kvar till lovet? Du e knäpp ;P Fast jag räknade dagarna tills vi ska åka i Mars så... så vi är väl lika knäppa ;)

2012-01-03 | 12:52:42
Bloggadress: http://www.neani.devote.se
LIENE säger:

Tack så jätte mycket:D och jag använder fingrarna.

2012-01-03 | 13:39:02
Bloggadress: http://lienes.blogg.se/
Hanna-chan säger:

SV: Jag köpte den second hand, men jag kollade nyss... och den är från Lindex. Dock tror jag att den är ganska gammal.. men det var verkligen ett kap från min sida/mammas plånbok. ;>

2012-01-03 | 21:20:36
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback