On my on here we go

Hej på er alla!
Nu är jag med Frida(klicka på namnet och du kommer till hennes blogg).
Just nu plattar hon sitt hår och tjatar på min plattång(bara för att jag aldrig använder den och min mamma gör det istället).
Fin som hon är säger hon att den luktar korv.♥
Haha.
Jag har just ritat en tjej som gråter(det ska föreställa att hon är på en begravning eller något) och så ska en kille trösta henne.
Allltså, en sak som jag stör mig på är att jag börjar alltid rita när jag är med någon för jag får insperation då.
Men när jag vill rita när jag är ensam går det inte alls bra...
Jag är säkert irriterande att vara med när jag börjar rita istället för att vara sociall, hehe..
Det är ynka 155 dagar kvar, buhu...
Om det ändå vore nu...
Skolavslutning , snälla kom nuuu.
Fast nä, sommarlov kan komma nu och så skippar vi skolavslutningen?
Aja(herregud vad jag använder det ordet mycket...), här är låten jag(vi) lyssnar på just nu:(VEVOs musikvideo funkar inte så det blir en med text)
Det är 155 dagar kvar tills 2012-06-08

Kommentarer
Hanna-chan säger:

SV: Haha, tack så mycket! :3

visst ska jag hälsa honom.

Och nej, han ser inte ut som Ron's pappa. xD

eller jo, kanske lite... o_o

2012-01-05 | 18:48:56
Bloggadress: http://klockanhalvtre.blogg.se/
Emma - fotoblogg säger:

SV: Hejsan! Jag ska göra en guide så snart som jag kan! :)

2012-01-06 | 12:14:54
Bloggadress: http://photographsbyemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback