Musik

Tänkte skriva åh vad sent solen började lysa då, men då kolla jag på klockan och minns att mamma väckte mig klockan nio.
Sov bara åtta timmar alltså för jag var vaken till ett för jag tittade på två awesome filmer, nationel treasure ett och två, dem var jättebra!
Så jag SKA gå ut och FOTOGRAFERA(skriver med stora bokstäver för att kinda motivera mig själv, haha!) snart, när kamera batteriet laddat klart och borde nog ladda ur minneskortet också.
Lyssnar på den här låten(har gjort det tre - fem gånger nu):
Jag älskar den, vill gärna ha den när jag tränar som träningsmusik.
Åh, jag vill fixa en spellista på tex youtube med då måste man registera sig och det orkar jag inte...
Man kanske ska skaffa spotify istället?
Ja, jag försöker göra det nu !
Yaaay!
Så nu har jag spotify*känner mig ganska omordern för att jag skaffat den först 2012*
Haha.
Nu ska jag fixa en spellista så ni får ha det bra!♥

Kommentarer
Michaela- foto säger:

Sv: tack, vad glad jag blir! Jag har en nikon D5000 (: om du vill läsa mer om min kamerautrustning så kolla kategorin " utrustning". Kram

2012-01-08 | 20:01:07
Bloggadress: http://michaelathornstroms.blogg.se/
Ebba säger:

sv: Tack så mycket! :)

Ja, jag tycker mycket om min kamera. Men det är ju en ganska 'basic' kamera. Alltså lite åt en nybörjar kamera. Men för mig som är nybörjare och som inte ville lägga ner hur många tusenlappar som helst på en kamera så tycker jag att den är perfekt! Därför rekommenderar jag den, men det är ju lite hur man känner själv. Hur "duktig" man är och hur mycket pengar man känner att man vill lägga på den :) Kram

2012-01-08 | 22:24:51
Bloggadress: http://barajustmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback