hejsan,

jag kommer inte på något vetigt att skriva om så jag gör bara något randomt.
Så förlåt om det här är ett tråkigt inlägg, ehehehh.
Jag ska svara på frågor som kommer upp i huvudet, eller frågor och frågor... Men ni kommer fatta vd jag menar.
 
En sak som jag borde göra just nu:
  • Duscha, hehehe!
 
 
Två kroppsdelar på mig jag tycker om:
  • Mina ögon, för dem är melerade och har jättemånga olika färger, grönt, blått, grått, gult ,orange, och tack vare det så kan mina ögonn se gröna, blå, grå eller till och med bruna ut! För det känns lite som om mina ögon ändrar färg, typ en dag så är dem mer gröna och en annan mer grå.
  • Mina handleder, för dem ser smalast ut på min kropp och jag tycker dem är vackra på något konstigt sätt, haha!
 
Tre saker jag önskar att jag älskade att äta:
  • Tomater, jag tycker inte om dem rå, men tomatsås, ketchup och tomatsoppa är gott!
  • Ost, typ alla sorters ostar! För jag äter bara fjällbrynts mjukost och norsk tomatost.
  • Grönsaker, inte bara för att det är nyttigt utan för att jag vill bli vegetarian igen (jepp jag har varit vegetarian förut!) när jag blir äldre (just nu funkar det inte). Aja, jag får väl tvinga mig till att tycka om det!
Imorgon ska jag till sjukhuset. Jag får faktiskt lite panik när jag tänker på det, att jag ska sitta på en vit bädd med mamma vid min sida på en stol och prata med en doktor. uh... Hoppas han inte tar och lyssnar på mitt hjärta, för dem där stetoskåpen(vet inte vad det heter...) är så kalla... Nä vill helst inte tänka på det så, vill bara tänka på att han kommer säga att jag hade ett virus eller något som nu är borta och så får jag gå. Jag vill inte höra att jag är allergisk av något. I så fall får det vara laktos eller kött (då måste jag bli vegetarian hehe!).
Nä, vill att han ska bara säga att han inte vet vad det är eller att det var ett virus. Bäst vore det om han visste vad det var och att det är borta nu. Men det gör inget för mig om han inte vet vad det var bara om det är borta nu (när jag var ett år eller så hade jag en sjukdom som ingen visste vad det var så det gör inte så mycket om dem inte vet.)
 
Hejdå, nu måste jag verkligen vara lite aktiv och bädda sängen, kolla kläder and stuff för imorgon och kanske ringa bästisen som jag inte hört något av på något som känns som veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback